幸福很简单,知足,自然常乐。

2010年4月3日星期六

Varsiti Kita...UKM


Lihat kampus ku yang tenang
Damainya alam ciptaan tuhan
Paduan ilmu dan keimanan
Amal dan jerih digabungkan
Lautan ilmu kita harungkan
Sumber ilmuan berkembangan.

Inilah varsiti kita
Ditegakkan hasrat rakyat kita
Dari mula untuk semua
Bagai tanda perjuangan kita

Bangun berbakti membina
Memupuk insan jiwa bertakwa
Memimpin manusia semua
Kenal akan adat ungulnya
Membina negara sentiasa
Maju berilmu dan bahagia...

我想系友们毕业时听到这首歌,应该会很感动吧?
回想起刚刚踏入大学门槛,这黄毛丫头还不知天高地厚...
现在的我应该已经不太一样了吧?
以后的我
又会怎样呢?
我自己也拭目以待。


2 条评论:

  1. 这次不是professional exam。。。LOL
    如果这次是。。。我一定会熬夜直到读完。。。hahahhaha
    -熊猫叶子-

    回复删除
  2. 哈哈...幸好不是...可是哦,professional exam的时候很需要精神呢...睡不够怎么办啊?

    回复删除